Stressaa toi valtakunnallinen enkun koe ihan hirmusti! :S Oon ollu ihan sekasin koko illan. Oon ollu ihan väsyny ja yrittäny pänttää ja ties mitä! Tuntuu siltä että mitä enemmän lukee, sitä enemmän sekottaa asioita keskenään ja unohtaa, juuri luettua juttua. :/ Oon tosi väsyny, ja viel pitäis mennä suihkuu ja pestä hiukset. Ja lukea. Tää on TOSI ahdistavaa kun tuntuu siltä että nyt ei voi tehdä muuta kun lukea, mutta kun on nii hemputin väsyny että ei jaksa keskittyä. Enkun opetteleminen on rankkaa. Jos saisin päättää, menisin nyt heti nukkumaan, oikeestaan saanhan mä päättää, mutta ei se olis fiksuu mennä nukkuun ku huomenna sitte herään ihan likasena ja en osaa mitään siin kokees ja ja ja ja... :(

AAARGH, en halua enää yhtää hukata aikaa tähän kirjottamiseen. Mutta ku ajattelin että jos pidän viiden minuutin tauon nii sitte jaksan taas paremmin. :/ Ei ei ei, mä luen nyt enää sen verran, että kertaan nopee ne jutut mitä en meinaa muistaa sitte meen suihkuu (jos siin vaik piristyis, ja voin hoitaa siinä samalla kaikki muutki ilta hommat) ja sitte luen taas vähän (PALJON!) ja sitte meen sen kirjan kanssa sänkyyn lukemaan ja laitan herätyksen ja sitte luen siihe asti kunnes nukahdan. Näin se pitää tehdä. Ehkä. Katotaan nyt. Ja toivotaan että se koe menis hyvin, epätoden näköstä.

Stressaantunut ja väsynyt ja ahdistunut ja nälkäinen ja likainen ja väsynyt ja väsynyt ja stressaantunut Haapa~.