Hauskaa tulla tänne lueskelemaan mitä Noora on tehnyt viikonloppuna, kun ei oo keretty jutella. :) No siis olin Turussa, niinku oon ens viikonlopunkin. Siellä oli kaikkee kivaa, mut en jaksa nyt kirjottaa nii hirmusti, kun mulla venähtää nää postaukset helposti tosi pitkiksi.

No mut oikeestaan mun viikonloppu alko perjantaina siitä kun äiti tuli kotiin ja ilmotti että lähdetään mökkeileen. No sitte me lähettiin. Mökillä me saunottiin ja sekoiltiin jotain, eikä saatu telkkaa toimii. :D No ei me sitä kyllä oltais tarvittukkaan ku äippä osti seiskan. :'D Siitä on tullu lööppien suur kuluttaja. Sitä se mummoilu teettää. 8D Ajan kulukseni otin kameralla kuvia, siis jotain tylsiä kukka-kuvia, kun ei ollut mitään muutakaan kuvattavaa. Laittelen joskus jos jaksan niitä kuvia tännekkin. :)

Joop, Lauantaina lähettiin kotiin ja sieltä sitten Turkuun. Turussa käytiin markkinoilla, ja tietty olin jättäny lompani jonnekki. Illalla mun veljet ja sitte mun veljenpoika tuli kylään (mulla on kaksi veljeä, Juho 25, Sampo 21 ja sitte Juholla on poika, Pessi, se on jotain 3kk.). Joo, tänää me sitten pakattii hirmusti kaikkii porsliineita pahvilaatikkoihin, joita oli peräkärry täynnä ja niit oli joku 30. :D Mäki sain jopa yhden boksin täyteen kamoista mitä haluan. (Siis näin selvennykseksi, olimme mummoni asunnossa yötä, mummoni kuoli viime syksynä, ja asunto pitää tyhjentää, sillä testamentin mukaan se meni enolleni, äipän veljelle.) Nyt sitten ajeltiin kotiin ja äiti kävi kaupassa ja kohta avataan grilli kausi ja mennää saunaa. :D

Mut mun kyl nyt seuraavaks pitäis alottaa leirikoulu kamojen pakkaaminen, ku huomenna on teatterit ja kaikki. Ikävä kyllä, en kerkee leipoo mitään leirikouluun, vaik olisin halunnu. :< No juup. Siinähän se oli. Tiivistettynä.

Haapa~